03.04.2013 10:18

Gdańsk bez Wybrzeża?

Klub żużlowy z Gdańska już niebawem może się rozstać z historycznym członem swojej nazwy. Nowy sponsor nie chce bowiem „Wybrzeża”.

\"\"
Cały spór oczywiście skupia się na korzyściach marketingowych. Firma Renault Zdunek, która została głównym partnerem klubu zapewniła sobie status sponsora tytularnego. Jednak nazwa Renault Zdunek Wybrzeże Gdańsk jest dla przedstawicieli tej firmy zbyt długa. 

Tadeusz Zdunek zapewnia, że w obecnym sezonie „Wybrzeże” jeszcze nie zniknie z nazwy klubu. Jednak w przyszłości będzie naciskał na to, żeby pieniądze, które zainwestował w żużlową drużynę zapewniły jego przedsiębiorstwu lepszą ekspozycję.

Czasem w świecie sportu bywa tak, że trzeba dokonać wyboru mniejszego zła i zdecydować czy chce się zrezygnować z klubowej tradycji czy istnienia drużyny.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing