17.03.2013 09:31

Korzeniowski ambasadorem Powerade

\"Możesz więcej niż myślisz\" - tak brzmi oficjalny slogan, rozpoczynającej się w kwietniu tego roku kampanii marketingowej marki Powerade.

\"\"
Powerade chce edukować w zakresie istoty prawidłowego nawodnienia podczas intensywnego wysiłku sportowego. Tegorocznym ambasadorem Powerade został Robert Korzeniowski, który swoim wizerunkiem wspierać będzie działania komunikacyjno-edukacyjne marki.

– Robert Korzeniowski doskonale pasuje do naszej wizji rozwoju i komunikacji marki Powerade. Jest po pierwsze ikoną sportu, a co więcej stał się propagatorem aktywnego trybu życia. Posiada olbrzymie doświadczenie sportowe, które zdyskontujemy w realizacji naszej misji edukacyjnej, pokazując, że sport można uprawiać niezależnie od stopnia zaawansowania, zgodnie z przesłaniem marki Powerade "możesz więcej niż myślisz" – mówi Rafał Jakubowiak, kierownik marki Powerade w Coca-Cola Poland Services.

– Lata uprawiania sportu pozwoliły mi doskonale poznać możliwości własnego organizmu. Teraz z perspektywy czasu, kiedy zakończyłem już swoją profesjonalną karierę, mogę z pełnym przekonaniem stwierdzić, iż głównym determinantem sukcesu w sporcie – obok talentu i ciężkiego treningu – jest suplementacja i właściwe nawadnianie organizmu – mówi 4-krotny Mistrz Olimpijski w chodzie.

– Dziś moim zwycięstwem jest to, że wciąż odczuwam potrzebę bycia aktywnym. Tym bardziej cieszę się, iż moja wiedza i doświadczenie w zakresie symbiozy z własnym organizmem, zostanie wykorzystana do realizacji edukacyjnej misji Powerade – dodaje.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing