15.03.2013 12:23

Legia współpracuje z Fluminense!

Legia Warszawa oraz aktualny mistrz Brazylii - Fluminense podpiszą w przyszłym tygodniu w Rio de Janeiro umowę o wielopłaszczyznowej współpracy.

\"\"Od pół roku Legia oraz Fluminense prowadziły rozmowy na temat skali, zakresu i zasad współdziałania. Dialog toczący się między koordynatorem działu sportu w Legii – Dominikiem Ebebenge oraz dyrektorem sportowym Fluminense – Marcelo Teixeirą ukazał wiele obszarów synergii, które w naturalny sposób łączą interesy obu klubów. Współpraca będzie dotyczyła działań na niwie sportowej, merytorycznej oraz marketingowo-wizerunkowej.

Bogusław Leśnodorski podkreśla innowacyjność tego projektu – Jest on wyjątkowy i unikatowy pod wieloma względami. Fluminense to marka znana na całym świecie. W tym klubie wyszkolili się wielcy piłkarze. Nasza współpraca będzie opierać się m.in. na kreatywnych i nieszablonowych rozwiązaniach na rynku transferowym, ale również wzbogaci wiedzę i doświadczenia ludzi odpowiadających w naszym klubie za wychowanie przyszłych mistrzów – powiedział prezes Legii.

Zdaniem Jacka Mazurka, legioniści zyskali znakomitego partnera. – Legia nie weszłaby w tak głęboką relację z klubem, który nie spełniałby najwyższych standardów profesjonalizmu. Metody szkolenia i skautingu we Fluminense są postrzegane w Brazylii jako modelowe. My oraz nasi partnerzy możemy wiele zyskać dzięki ścisłej współpracy. To dla Legii nowe i ciekawe wyzwanie oraz szansa na rozwój w nowym kierunku – powiedział dyrektor sportowy z Łazienkowskiej.

Finalizacja rozmów sprawiła sporo radości również Dominikowi Ebebenge – Na początku roku zapowiadaliśmy wdrażanie pionierskich i innowacyjnych projektów mających na celu stymulowanie rozwoju naszego klubu. Jest mi niezmiernie miło, że wkrótce zainaugurujemy współpracę między Legią i Fluminense. To szansa na sprawdzenie w praktyce rozwiązań, które w teorii prezentują się niezwykle interesująco. Mówimy o typowej sytuacja win-win, w której obie strony potencjalnie wiele zyskują – zakończył koordynator działu sportu.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing