MSZ promuje Polskę przed Euro
Ministerstwo Spraw Zagranicznych bierze czynny udział w promocji Polski przed przyszłorocznymi Mistrzostwami Europy w piłce nożnej.
W związku z akcją promocyjną, MSZ umożliwił spółce PL.2012 współpracę z placówkami dyplomatycznymi RP. Reklama kraju w najbliższym okresie czasu ma znaleźć się w planach działań Ambasad na całym świecie oraz wszystkich Instytutów Polskich i innych podległych MSZ podmiotów.
2 grudnia bieżącego roku – czyli dzień losowania grup turnieju finałowego Euro 2012 – ma być początkiem okresu w którym Polska promować będzie swoje walory na świecie. Niewątpliwie pomoże w tym czas Prezydencji w Unii Europejskiej.
– Pracownicy placówek dyplomatycznych właśnie przystąpili do tworzenia planów działań na 2012 rok. Dzięki przychylności kierownictwa Departamentu Dyplomacji Publicznej i Kulturalnej MSZ możemy brać udział w tym procesie, a następnie wspólnie realizować wybrane działania. Szczegóły zostaną ustalone do końca listopada 2011. Pierwszą okazją do tych działań będzie grudniowe losowanie w Kijowie – stwierdził koordynator ds. promocji PL.2012, Paweł Madler.