05.03.2013 17:23

Dni Marketingu Sportowego już za 9 dni

Niczym w sylwestra rozpoczęło się odliczanie ostatnich chwil do Dni Marketingu Sportowego. W tym roku impreza organizowana jest jedenasty raz.

\"\"Głównym celem polskich i zagranicznych przedstawicieli branży sportowej i biznesowej jest wymiana swoich doświadczeń oraz rozmowy na temat przyszłości polskiego sportu.

XI Dni Marketingu Sportowego rozpoczną się od podsumowania roku minionego, który często nazywany jest „rokiem Euro”. Prelekcję na ten temat wygłosi Mariusz Kiepas, reprezentujący Coca-Colę podczas turnieju Dyrektor Generalny, który z bliska obserwował organizację imprezy, a w ramach konferencji podzieli się z uczestnikami swoimi refleksjami. Nie zabraknie również reprezentacji z kraju, który gościł największe sportowe wydarzenie świata – Igrzyska Olimpijskie. Na XI Dni Marketingu Sportowego zawita Sally Hancock – światowej klasy ekspertka z dziedziny marketingu sportowego, która ostatnie lata poświęciła przygotowaniu i realizacji obfitującej w sukcesy strategii marketingowej dla brytyjskiego banku Lloyds TSB.

Dodatkowo XI Dni Marketingu Sportowego będą obfitowały w wystąpienia dotyczące zachowań podmiotów zaangażowanych w sponsoring oraz będą poświęcone zagadnieniu relacji z odbiorcami, czyli kibicami, którzy nierzadko decydują o wielkości odnoszonych sukcesów. Rola powyższych czynników i ich oddziaływanie w kontekście krótkiego oraz długiego horyzontu czasowego zostaną omówione przez Ruperta Pratta (agencja Generate Sponsorship) oraz Franka Leendersa (FIBA Media & Marketing Services).

Organizatorzy nie zapomnieli o sporcie dzieci i młodzieży, któremu poświęcone zostanie wystąpienie na temat szkółek sportowych i systemów szkolenia. Temat modny w ostatnim czasie, pokazujący, że na mistrzostwo należy pracować od najmłodszych lat.

To tylko część tematów, które zostaną poruszone w ramach XI Dni Marketingu Sportowego już 14-15 marca w Centrum Olimpijskim w Warszawie. Wszelkich dodatkowych informacji udziela organizator – firma Sportwin – mailowo oraz telefonicznie. Trwa ostatni tydzień rejestracji – serdecznie zapraszamy!

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing