21.02.2013 11:02

Bartman w piwnej reklamie

„Zibi” pojawił się w nawiązującej do siatkówki kampanii reklamowej marki Okocim. Dokładnie mówiąc nie cały siatkarz, ale jego wytatuowana ręka.

\"\"
W styczniu marka Okocim została oficjalnym sponsorem polskiej siatkówki. Pierwsze efekty tej współpracy już widać. Stworzono bowiem billboard sponsorski, który emitowany był przed meczami fazy play-off PlusLigi na antenie Polsatu.

Przyznać trzeba, że wizerunek atakującego reprezentacji Polski wykorzystano dość specyficznie. Jeśli ktoś nie interesuje się bliżej siatkówką to z pewnością siatkarza Resovii Rzeszów nie rozpozna. Dlaczego? Gdyż pokazano tylko jego rękę.

Jednak bardziej obeznani z tym sportem kibice z pewnością rozpoznają charakterystyczne tatuaże na ręce Bartmana. Na tym współpraca marki z siatkarzem bynajmniej nie ma się kończyć, ale dalsze plany pozostają na razie tajemnicą. 

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing