18.02.2013 16:50

Medale robią swoje

Okazuje się, że najbardziej do telewizorów przyciągają… medale. Tych ostatnio nie brakowało dla Polski w biathlonie, dzięki czemu zarobił Eurosport.

\"\"

Stacja, która od lata stawia na sporty zimowe, w tym na biathlon wreszcie może święcić w naszym kraju sukces. Dwa medale – srebrny i złoty sprawiły, że oglądalność biathlonowych zmagań wzrosła i trend ten z pewnością będzie się jeszcze przez jakiś czas utrzymywał.
 
Niedzielny bieg kobiet ze startu wspólnego oglądało w Eurosporcie ponad 700 tysięcy osób, co było rekordem w biathlonowych transmisjach! Dodajmy, że w kulminacyjnym momencie relację śledziło ponad 900 tysięcy widzów!
 
Jeśli dobra forma polskich biathlonistek utrzyma się także po mistrzostwach świata, to Eurosport będzie mógł jeszcze bardziej odskoczyć od kolejnych polskich stacji sportowych.
Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing