07.02.2013 21:40

Ekstraklasa rośnie w oczach

Dzięki zaangażowaniu Polsatu w polską ekstraklasę piłkarską, jej wartość medialna wyniosła prawie 191 milionów złotych, co w ujęciu rocznym oznacza wzrost o 69%!

\"\"

Wzrost o blisko 80 milionów złotych względem analogicznego okresu w 2011 roku (chodzi o rundę jesienną) to doskonały wynik dla polskiej piłki. Dodajmy, że wzrost został zanotowany pomimo mniejszej ilości spotkań w rundzie jesiennej obecnego sezonu (o dwa).
 
Dzięki Polsatowi, który pokazywał w ostatnie rundzie za każdym razem po cztery spotkania w danej kolejce, w tym wszystkie mecze Śląska Wrocław, okazało się, że w polską ekstraklasę warto inwestować. Nie bez znaczenia były także dwa spotkania, które pokazała Telewizja Polska.
 
Wartość ligi nie wzrosła tak po prostu – wzrosła także ilość marek, które zaczęły się przy okazji rozgrywek ekstraklasy reklamować – z 369 do 450! Wszystko wskazuje na to, że spółka zarządzająca najwyższymi rozgrywkami piłkarskimi w naszym kraju zyska, jeśli zmieni jeszcze bardziej system sprzedaży licencji i sprawi, że polska piłka na najwyższym krajowym poziomie trafi do jeszcze większej ilości odbiorców!
Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing