18.01.2013 12:28

Eurosport gra w „Biathlon”

Jedna z najpopularniejszych stacji telewizyjnych o tematyce sportowej dzięki grze „Biathlon” skutecznie łączy świat mediów społecznościowych i telewizji.

\"\"
Na fanpage’u stacji na portalu Facebook uruchomiona ostała aplikacja „Biathlon”. Jest to gra, która pozwala internautom walczyć o cenne nagrody. Wygrać można wyjazd na zawody Mistrzostw Świata w biathlonie i trening z Tomaszem Sikorą, ufundowane przez Polski Związek Biathlonu.

Na czym polega gra? To prosta „symulacja” zawodów biathlonowych. Podczas narciarskiego biegu internauta musi celnie mierzyć w tarczę, żeby nie stracić cennych sekund. Należy również uważać, żeby nie zaliczyć upadku lub nie wjechać na bandę – to bowiem negatywnie wpływa na stan techniczny sprzętu i zasób sił.

Oryginalność aplikacji i jej fenomen leży zaś w połączeniu social media z telewizją. Odpowiadając bowiem na pytania zadawane przez komentatorów zawodów można w grze zdobywać dodatkowe punkty, które przybliżają do nagród.

Dzięki temu relacje telewizyjne napędzają kliknięcia „lubię to”, a fanpage zdobywa biathlonowym relacjom nowych widzów – proste i skuteczne.  

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing