07.01.2013 17:04

Zagadka wyjaśniona

Poznaliśmy ideę serwisu koniecsportu.pl o którym pisaliśmy w dniu wczorajszym. Jak się okazuje, cały pomysł oparty jest na zmodyfikowanej idei \"crowdfundingu\".

Zagadka wyjaśniona

Tajemniczy serwis, który promowały osoby związane ze sportami walki i kulturystyką, okazał się portalem umożliwiającym zainwestowanie w reklamę.

Pierwszym projektem jest możliwość umieszczenia swoich banerów podczas walki Przemysława Salety z Andrzejem Gołotą. Idea jest prosta – potencjalny reklamodawca wpłaca określoną przez siebie kwotę i…czeka.

Choć użyte w nagłówku słowo "crowdfunding" zostało wykorzystane trochę na wyrost, bowiem ostatecznie głównym sponsorem sportowca zostanie wyłącznie osoba z najwyższą wpłatą, to inwestorem może być każdy, kto przebije pozostałych "rywali" i dostarczy wybraną przez siebię grafikę.

Licytacja rozpoczęła się od 7 złotych. Czy to aż taka rewolucją, jaką zapowiadano?

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing