21.12.2012 14:46

Mistrzowie ambush marketingu – kreatywność czy oszustwo?

Osoba stojąca za najbardziej kontrowersyjnymi akcjami promocyjnymi bukmachera Paddy Power będzie gościem specjalnym Dni Marketingu Sportowego.

Mistrzowie ambush marketingu – kreatywność czy oszustwo?

Już 14-15 marca w Centrum Olimpijskie w Warszawie odbędzie się największe spotkanie sportu i biznesu. Gościem specjalnym konferencji będzie David Lyons z Paddy Power. 
 
O Paddy Power stało się głośno, gdy podczas Mistrzostw Europy w Polsce i na Ukrainie Nicklas Bendtner, Duński napastnik wywołał skandal, gdy po strzeleniu gola, podniósł koszulkę i odsłonił majtki. W tym momencie ukazała się nazwa irlandzkiej firmy bukmacherskiej – Paddy Power. Na zawodnika została nałożona kara w wysokości 100 tysięcy euro.
 
Akcja podczas EURO 2012 nie była jedyną tak spektakularną formą promocji wykorzystaną przez Paddy Power. Podczas zawodów golfowych Ryder Cup, w których rywalizują drużyny Stanów Zjednoczonych i Europy, „ambush marketerzy” z Paddy Power z pomocą samolotów „rysowali” na niebie nad miejscem rywalizacji tweety zebrane od kibiców europejskich drużyn.
 
Przed Igrzyskami Olimpijskimi w Londynie Paddy Power reklamował się na billboardach w Anglii jako oficjalny sponsor największego wydarzenia sportowego w Londynie. Podstęp polegał na tym, że chodziło o wyścig z łyżką i jajkiem w małym miasteczku o nazwie Londyn we Francji. 
 
W marketingu sportowym przede wszystkim liczy się kreatywność i zaangażowanie widza. David Lyons weźmie udział w konferencji i przybliży uczestnikom szczegóły działań firmy Paddy Power oraz wyjaśni kwestie związane z zarządzaniem ryzykiem sportowym na rynku B2B. Więcej informacji o Dniach Marketingu Sportowego na stronie wydarzenia www.dms.sportwin.pl
Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński