Koszulki Widzewa Łódź sprzedają się rewelacyjnie
Klub z Łodzi poinformował o tym, że sprzedał już ponad tysiąc koszulek #CzerwonoBiałoCzerwoni, co stanowi ponad połowę nakładu.

Przypomnijmy, że do rąk kibiców Widzewa Łódź trafiła wyjątkowa koszulka meczowa, która łączy pokolenia. Fani znajdą ją od 305,99 zł w przypadku rozmiarów dla dorosłych i 215,99 zł za komplety dla dzieci – stacjonarnie oraz na sklep.widzew.com! Liczba trykotów jest limitowana i wynosi jedynie 2 tysiące sztuk.
Wymiar symboliczny
W tych barwach klub z Łodzi odnosił największe sukcesy, a dziesiątki fanów Widzewa przyjęły je jako swoje. Białe koszulki towarzyszyły Widzewowi od samego początku istnienia, w trakcie wielkich bojów w europejskich pucharach oraz meczów wyjazdowych. Czerwień z proporca w herbie stała się symbolicznym kolorem, w którym drużyna występuje u siebie – w Sercu Łodzi. Te dwie barwy tworzą ścianę wsparcia, która stoi za drużyną i jako dwunasty zawodnik dopinguje ją w każdym spotkaniu.
Powrót do przeszłości
Aby oddać hołd klubowym symbolom, Widzew odwołał się do tradycji. Chodziło o znalezienie odpowiedniego rozwiązania i cofnięcie się aż do 1984 roku. To właśnie wtedy Widzewiacy zagrali w wyjątkowych trykotach zdobionych przez czerwono-biało-czerwone pasy. Przyszedł czas, aby ponownie sięgnąć po ten wzór i przywrócić mu należne miejsce w pamięci zbiorowej!
Tutaj można znaleźć owe koszulki: https://sklep.widzew.com/141-czerwonobia%C5%82oczerwoni.

Grali w niej najlepsi
Nowa koszulka meczowa przywołuje czasy Wielkiego Widzewa. Zaprezentowana kompozycja nawiązuje do kompletu wykorzystywanego przez drużynę, w której występowali Włodzimierz Smolarek, Wiesław Wraga czy Henryk Bolesta. Długi rękaw, kołnierzyk – to również krzyk ówczesnej piłkarskiej mody! Zwieńczeniem projektu jest oczywiście herb, wzorowany na tym z lat 80., wykonany techniką żakardu.


Bartłomiej Najtkowski
Więcej Z kraju
Tour ministra sportu po Polsce. Wydatki zaskakują
Sławomir Nitras, który od ponad roku pełni funkcję ministra sportu, sporo podróżuje po kraju. Koszt jego wyjazdów wynosi już ponad sto tysięcy złotych. Analizujący polską politykę na portalu X Radosław Karbowski opisał tę sprawę szczegółowo.



![„Górnik Łęczna to spółka akcyjna, stowarzyszenie i fundacja. Chcemy połączyć te podmioty” [WYWIAD]](https://www.sportmarketing.pl/content/uploads/2025/04/lop-768x511.jpeg)