PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na 2025 rok
PayPo, lider płatności odroczonych w Polsce skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej (PZPS) na kolejny rok. PayPo ponownie zostaje oficjalnym partnerem Polskiej Siatkówki, kontynuując wsparcie dla tej dynamicznie rozwijającej się dyscypliny sportu. Umowa, podpisana w marcu, będzie obowiązywała przez kolejne 12 miesięcy.

Przedłużenie współpracy z Polską Siatkówką to dla PayPo ważny krok w dalszym zaangażowaniu na rzecz promocji sportu i aktywnego stylu życia. Miniony sezon przyniósł liczne korzyści zarówno dla rozwoju tej dyscypliny, jak i dla samej marki. Obecność firmy na kluczowych wydarzeniach, w
tym podczas finałów Siatkarskiej Ligi Narodów w Łodzi, umożliwiła wzmocnienie relacji z kibicami oraz zwiększenie rozpoznawalności marki.
W nadchodzącym sezonie PayPo kontynuuje wsparcie dla polskiej siatkówki, aktywnie angażując się w różne inicjatywy oraz w obecność na kluczowych wydarzeniach siatkarskich w kraju. Na kibiców czekać będą specjalne atrakcje oraz dedykowane strefy dla fanów.
Wartości ze świata sportu
Przedłużenie współpracy PayPo z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej to ważny krok w strategii marki, której celem jest wzmacnianie pozytywnego wizerunku poprzez wspieranie inicjatyw promujących sport i aktywność fizyczną w Polsce. Firma wierzy, że zaangażowanie w rozwój polskiej siatkówki przyczyni się do jeszcze większej popularyzacji tej dyscypliny oraz umocnienia pozytywnych wartości związanych ze sportem.
– Siatkówka od lat zajmuje wyjątkowe miejsce w sercach Polaków – naszych również. Jesteśmy niezwykle dumni, że możemy kontynuować współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej w kolejnym sezonie. Dla nas to nie tylko możliwość wspierania dynamicznie rozwijającej się dyscypliny, ale także szansa na dalsze budowanie świadomości marki wśród kibiców i społeczności sportowej. Miniony sezon dostarczył nam wielu niezapomnianych emocji i doświadczeń. Wierzymy, że również w tym roku będziemy świadkami pasjonujących momentów – powiedział Piotr Szymczak, Chief Growth Officer w PayPo.
Przedstawiciele PZPS także cenią sobie przedłużenie współpracy z PayPo, podkreślając znaczenie długotrwałych relacji z partnerami.
– Z dużym zadowoleniem przedłużamy współpracę z PayPo na kolejny rok. Budowanie trwałych relacji z partnerami, którzy podzielają naszą pasję do siatkówki i aktywnie angażują się w jej rozwój ma dla nas kluczowe znaczenie. Miniony sezon pokazał, jak owocna może być taka współpraca, dlatego cieszymy się, że PayPo – jako niekwestionowany lider w swojej branży – nadal będzie wspierać Polską Siatkówkę – mówi Jacek Sęk – wiceprezes i sekretarz generalny PZPS.

Redakcja Sport Marketing
Więcej Z kraju
Lukas Podolski został oficjalnym ambasadorem marki Lay’s!
Lukas Podolski, były reprezentant Niemiec, obecnie zawodnik Górnika Zabrze, stał się nową twarzą kampanii Lay’s. Mistrz świata z 2014 roku związał się zatem z globalną marką.



