28.03.2025 11:39

Jacuzzi na meczach koszykówki. To pomysł MKS Dąbrowa Górnicza

Dzięki Pro-Wellness Polska MKS Dąbrowa Górnicza stworzył nowe, unikalne w polskiej koszykówce kategorie miejsc VIP, które będą dostępne już od meczu ze Startem Lublin.

Jacuzzi na meczach koszykówki. To pomysł MKS Dąbrowa Górnicza
Autor zdjęcia: Sonia Grząś i MKS Dąbrowa Górnicza

Do tej pory mecze w jacuzzi mogli oglądać kibice piłkarscy, którzy przychodzili na pierwszoligowe stadiony. Towarzyszył im w tej kąpieli chociażby ambasador marki Betclic Michał Pol. To był pierwszy tego typu projekt w Polsce i jeden z nielicznych w Europie. Prekursorami byli Francuzi, którzy wdrożyli to zaskakujące rozwiązanie w Ligue 1. Swego czasu w ten sposób uatrakcyjniono ligową potyczkę Troyes z Rennes, a jacuzzi usytuowano w narożniku boiska. Wówczas obrazki z ligi francuskiej obiegły świat i stały się viralem.

Co trzeba zrobić, by oglądać mecz w jacuzzi?

W hali w Dąbrowej Górniczej fotele zlokalizowane będą przy parkiecie za koszem po stronie Pubu Sportowego. Podczas meczu z PGE Startem Lublin zasiądą na nich osoby, które odnalazły vouchery w ramach gry terenowej. Od meczu z Orlen Zastalem Zielona Góra miejsca będą do wybrania w systemie biletowym w cenie 200 złotych za każde miejsce.

Jacuzzi będzie ustawione przy parkiecie za koszem po stronie tablicy wyników. Podczas najbliższego spotkania pojawią się w nim zaproszeni goście, ale od meczu z Orlen Zastalem Zielona Góra miejsca w jacuzzi będą do wybrania w systemie biletowym w cenie 700 złotych za całe jacuzzi (miejsca dla 3 osób, jednorazowy wybór całego jacuzzi). Dodatkowo goście będą mieli możliwość skorzystania z cateringu i prywatnej szatni.

Co było inspiracją?

Teraz w podobnym kierunku idzie MKS Dąbrowa-Górnicza, pionier pod tym względem w polskiej koszykówce.

Cały czas myślimy o tym jak urozmaicić dzień meczowy, przyciągnąć kibiców do naszej hali, a także wyróżnić się na tle innych drużyn w ORLEN Basket Lidze. Wiemy, że jacuzzi funkcjonowało już na stadionach w Betclic 1. Lidze, jednak główną inspiracją była dla nas litewska ekstraklasa koszykówki. Z pomocą przyszła lokalna firma Pro-Wellness Polska (która dodatkowo udostępniła dla kibiców miejsca na fotelach masujących), a sam pomysł wsparli legalnibukmacherzy.pl. Jesteśmy przygotowani na funkcjonowanie tych wyjątkowych miejsc VIP, ale sami nie możemy się doczekać, jakie uczucia będą towarzyszyć osobom oglądającym mecz z poziomu parkietu przy koszu. Liczymy, że pomysł się przyjmie, a jacuzzi będzie wypełniane na każdym meczu – mówi w rozmowie ze SportMarketing.pl Sonia Grząś, Media & Marketing Manager w klubie z Dąbrowy-Górniczej.

Inne akcje marketingowe

MKS realizuje coraz więcej interesujących aktywacji marketingowych. Warto wspomnieć o tych, którzy przyniosły największy sukces.

– koszulkowa akcja „Vintage MKS”: https://www.facebook.com/photo/?fbid=1235293141939622&set=a.123599289775685

– strefa kibica w hotelu Holiday Inn Dąbrowa Górnicza: https://www.instagram.com/p/DHJ1L47snky/

– mecz z okazji Dnia Kobiet: https://www.instagram.com/p/DG-0y9Bsgn9/

– mecz świąteczny wraz z zaproszeniem maskotki drużyny gości: https://www.instagram.com/p/DDsWwCFsCmj/?img_index=1

Udostępnij
Bartłomiej Najtkowski

Bartłomiej Najtkowski