\”Belvedere\” w F1?
Polska wódka może zostać jednym z partnerów Formuły 1 w segmencie premium. Byłaby to kolejna firma w ostatnim czasie i w tym segmencie po Rolexie.
Bernie Ecclestone wyznał, że obecnie prowadzone są rozmowy z firmami komunikacyjnymi oraz producentami wódek na temat sponsoringu Formuły 1. Ecclestone stwierdził, że zarówno telefony, jak i wódka, to rzeczy, które są przez ludzi… lubiane.
Na razie nie ujawniono z kim dokładnie rozmawia Ecclestone, ale nieoficjalnie mówi się o francuskim koncernie LVMH, który jest właścicielem polskiej marki "Belvedere”, którą chciałby promować właśnie w F1!
Wiadomo, że prawo do umieszczania reklam wokół torów Formuły 1 i korzystanie z marki F1 przy promocji własnej firmy to koszt rzędu 15 milionów dolarów rocznie. W ubiegłym roku F1 zarobiła 1,5 miliarda dolarów z wpływów pochodzących od sponsorów, a chodzi jedynie o 10 partnerów klasy premium, jak Rolex, firma spedycyjna DHL czy bank inwestycyjny UBS.