08.12.2012 11:43

Dni Biznesu w Sporcie po raz ósmy

Sport to nie tylko miliony fanów na całym świecie, ale także miliony złotych wydane na marketing. Studenci porozmawiają na ten temat w Warszawie.

Dni Biznesu w Sporcie po raz ósmy

\"\"W dniach 10-11 grudnia bieżącego roku, na terenie Szkoły Głównej Handlowe w Warszawie, odbędzie się ósma edycja Dni Biznesu w Sporcie, organizowanych przez Studenckie Koło Naukowe Zarządzania w Sporcie. Hasło przewodnie tegorocznego zebrania, to "Biznes – jak to się robi w sporcie?".

Na otwarciu konferencji jako pierwszy, głos zabierze specjalista w dziedzinie marketingu sportu – prof. Andrzej Sznajder. Temat marketingu w sporcie będzie również rozwijał na przykładzie Lecha Poznań Bartosz Skwiercz, reprezentujący wielkopolski klub. Najlepsza polska snowboardzistka, a obecnie posłanka, Jagna Marczułajtis-Walczak opowie o szansach Polski na zorganizowanie kolejnej po EURO 2012, wielkiej sportowej imprezy – Zimowych Igrzysk Olimpijskich 2022. Z kolei dla wszystkich zainteresowanych dziennikarstwem sportowym warsztaty poprowadzi jeden z najlepszych polskich komentatorów – Tomasz Smokowski.

Drugi dzień Dni Biznesu w Sporcie rozpocznie się, i to dosłownie, od spraw najwyższej wagi – o tym, ile potrzeba siły, aby udźwignąć polski sport opowie dwukrotny medalista olimpijski w podnoszeniu ciężarów oraz nowo wybrany prezes PZPC – Szymon Kołecki. Zagadnienia rynku praw do transmisji sportowych poruszy Tomasz Cieślik z agencji Sportfive, a ulubiony komentator kibiców piłki nożnej – Dariusz Szpakowski przybliży wpływ organizacji FIFA i UEFA na wydarzenia piłkarskie. O przyszłości rodzimej piłki, będzie debatował Krzysztof Stanowski (weszlo.com), Radosław Majdan (Polonia Warszawa), Tomasz Smokowski (Canal+) oraz Jacek Mazurek (Legia Warszawa). Konferencję zakończy naprawdę mocne uderzenie – o drodze do sukcesu organizacji KSW opowie jeden z jej założycieli – Martin Lewandowski, natomiast siatkarskie ambicje potentata węglowego przybliży prezes Jastrzębskiego Węgla – Zdzisław Grodecki.

Patronat medialny nad wydarzeniem objął m.in. Forbes, Piłka Nożna oraz SportPlus, a honorowym patronem będzie PKOl.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing