T-Mobile zostanie przy Ekstraklasie
Jednym z najważniejszych argumentów, na przedłużenie umowy sponsoringu tytularnego przez T-Mobile wobec piłkarskiej ekstraklasy, ma być wydłużenie ligi.
W czerwcu przyszłego roku wygasa umowa, która daje sieci komórkowej możliwość sponsoringu tytularnego najwyższej piłkarskiej klasy rozgrywkowej. Jak potwierdzają przedstawiciele spółki, rozpoczął się proces renegocjacji umowy.
Ekstraklasa SA w pierwszej kolejności rozmawiać będzie właśnie z T-Mobile i od powodzenia tych negocjacji zależne będą rozmowy z pozostałymi podmiotami.
– 24 października zarząd PTC otrzymał nową propozycję. Jesteśmy na etapie bardzo zaawansowanych rozmów. Dyskutujemy, o jakie elementy można wzbogacić współpracę. – mówi Bogusław Biszof, prezes Ekstraklasy SA.
Jednym z podstawowych punktów nowego kontraktu, ma być wydłużenie rozgrywek ligowych, przy założeniu, że nadal liga liczyć będzie szesnaście zespołów. Oznaczać będzie to kilkanaście meczów więcej w sezonie, czyli większą ekspozycję logotypów sponsora.
Szacuje się, że wszystkie kluby otrzymają wówczas 20 milionów złotych więcej do podziału.