07.12.2012 22:37

Przekazy wideo z meczów TBL

Od tej soboty rusza program płatnych przekazów wideo z meczów Tauron Basket Ligi. Z każdej kolejki będzie można zobaczyć od 3 do 5 spotkań.

– Już od 4 zł za mecz będzie można obejrzeć co dzieje się w hali. Myślę, że to znakomita okazja do kibicowania swoim klubom podczas meczów wyjazdowych. W przypadku dużego zainteresowania kibiców nie wykluczamy także rozszerzenia oferty o otwarte transmisje internetowe z najciekawszych spotkań Tauron Basket Ligi. Będzie to uzupełnienie dla transmisji telewizyjnych TVP Sport – mówi Jacek Jakubowski, prezes Polskiej Ligi Koszykówki SA.

W najbliższych dwóch kolejkach zaplanowano po cztery płatne przekazy wideo z meczów:

11. kolejka
sobota 8 grudnia, godz. 18.00: Anwil Włocławek – AZS Koszalin
sobota 8 grudnia, godz. 19.00: Rosa Radom – Stelmet Zielona Góra
sobota 8 grudnia, godz. 19.00: Jezioro Tarnobrzeg – Start Gdynia
niedziela 9 grudnia, godz. 18.00: Energa Czarni Słupsk – Kotwica Kołobrzeg

12. kolejka
czwartek 13 grudnia, godz. 18.00: Rosa Radom – PGE Turów Zgorzelec
sobota 15 grudnia, godz. 18.00: Polpharma Starogard – Trefl Sopot
sobota 15 grudnia, godz. 18.00: Jezioro Tarnobrzeg – AZS Koszalin
niedziela 16 grudnia, godz. 18.00: Energa Czarni Słupsk – Stelmet Zielona Góra

Przekaz z jednej kamery, bez grafiki i komentarza, rozpocznie się najpóźniej 10 minut przed rozpoczęciem każdego meczu. Kody do przekazów będzie można wykupić za pośrednictwem okien na stronie PLK.pl już niebawem. Dostępne będą płatności przelewem (koszt wykupienia dostępu do jednego meczu wynosi w tym przypadku 4 zł brutto) lub za pomocą SMS (koszt jednego meczu: 7,38 zł brutto, czyli 6 zł plus VAT).

– Opłaty mają na celu zwrot kosztów produkcji sygnału, jego przesyłania i streamingu. Na razie nie planujemy możliwości jednoczesnego wykupienia dostępu do większej liczby meczów, ale myślimy o takim ułatwieniu dla kibiców w przyszłości – mówi Adam Romański, dyrektor ds. sportowych i PR w PLK SA.

Partnerami przekazów wideo są firmy ITVL.pl i Transmisje Live.pl.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing