Pierwszy sukces PZPN?
Nasza piłkarska centrala została nagrodzona przez UEFA i wyróżniona w kategorii Best Digital Marketing Campaign. Czyżby nadchodziły zmiany?
Główną nagrodę w tej kategorii odebrali Szkoci. Nie mniej jednak PZPN i holenderska federacja również zostały nominowane i tym samym wyróżnione na tle pozostałych za swoje osiągnięcia na polu Digital Marketing Campaign.
– Cieszę się, że działania naszego zespołu skierowane do kibiców w trakcie UEFA EURO 2012 zostały dostrzeżone i docenione przez grono ekspertów UEFA. Znalezienie się w elicie najwyżej ocenianych federacji w Europie jest dla nas wielkim wyróżnieniem i jednocześnie zachęta do jeszcze cięższej pracy w przyszłości – nie ukrywał radości Piotr Golos piastujący stanowisko dyrektora departamentu spraw zagranicznych, marketingu i PR PZPN.
W swojej prezentacji przedstawiciele PZPN zaprezentowali projekty komunikacji z kibicami w Internecie, najnowsze sposoby kontaktu kadry narodowej z kibicami przy pomocy między innymi takich kanałów jak Google+, YouTube, Facebook i Printerest. Przedstawiono także gigapanoramy z meczów reprezentacji Polski oraz Doping TV – dostępne w pokojach hotelowych naszych piłkarzy nagrania kibiców dodające im otuchy.