24.11.2012 15:16

ING na Euro 2012

Czy ktoś pamięta jeszcze Euro 2012? Jeśli nie, wróćmy jeszcze na chwilę do letnich wydarzeń i spójrzmy, jak bank ING wykorzystał turniej.

ING na Euro 2012

\"\"Wiele firm, które nie były oficjalnymi sponsorami Euro 2012 (do tego grona należał również bank ING), wykorzystywało piłkarskie wydarzenia do promocji własnej marki.

Grupa bankowa ING działa najprężniej w Niemczech, Hiszpanii, Polsce i we Włoszech. Reprezentanci wszystkich wymienionych krajów pojawili się na minionych Mistrzostwach Europy.

W Gdańsku pojawił się więc "ING Locker Wall", czyli pomarańczowa ściana o rozmiarach 25 metrów długości na 10 metrów wysokości, w której zamontowano bezpłatne szafki dla kibiców. Podobny zestaw pojawił się w centrum Frankfurtu.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing