19.02.2025 12:25

Wyjątkowe walentynki na… stadionie Betclic 1. Ligi

Randka i romantyczna kolacja przy świecach na stadionie Wisły Kraków, życzenia walentynkowe na bandach LED czy działania z ambasadorami związane z klimatem święta zakochanych. Takie działania z okazji walentynek przygotował dla fanów i fanek piłki nożnej Betclic, sponsor tytularny 1., 2. i 3. Ligi piłkarskiej w Polsce.

Wyjątkowe walentynki na… stadionie Betclic 1. Ligi
Autor zdjęcia: Betclic

Betclic z okazji święta zakochanych obchodzonego 14 lutego zorganizował konkurs w którym do wygrania był romantyczny weekend w Krakowie. Główną atrakcją nie był jednak Wawel i zamieszkujący go smok czy romantyczny spacer Sukiennicami, a kolacja w blasku stadionowych jupiterów i piłkarskich emocji związanych ze startem rundy wiosennej Betclic 1. Ligi.

Zwycięska para w ramach nagrody mogła zwiedzić stadion, zjeść uroczystą kolację w prywatnej loży przy muzyce na żywo, wziąć udział w rozmaitych wyzwaniach związanych z walentynkami, które przygotował dla nich ambasador Betclic – Zwykły Kibic. Relacje z całego weekendu zakochanej pary można było oglądać na kanałach SoMe marki.

Walentynki to idealny czas by wyrwać się i zrobić coś szalonego, mam na myśli, zarówno nasze działania komunikacyjne jak i zakochane pary. Sercem naszej pracy jest dbanie o doświadczenia kibiców więc nie mogliśmy przejść obojętnie obok okazji jaką był start rundy wiosennej wypadający w święto zakochanych. Dlatego też zgodnie z naszym podejściem „Kibicem się jest” przygotowaliśmy tą specjalną aktywację pozwalającą połączyć to święto z powrotem ligowych zmagań Betclic 1. Ligi – powiedział Karol Kuśka, Sponsorship Manager Betclic Polska.

Inną atrakcją przygotowaną dla zakochanych fanów przez sponsora 1., 2. i 3. Ligi była możliwość składania życzeń walentynkowych do ukochanej osoby na bandzie LED podczas meczów Betclic 1. Ligi. Specjalne bandy pojawiły się na czterech meczach: Arka Gdynia – Polonia Warszawa, Wisła Kraków – Znicz Pruszków, Górnik Łęczna – ŁKS i Pogoń Siedlce – Ruch Chorzów.

Działania te wchodziły w skład wydarzenia Hot Week trwającego od 10 lutego do 16 lutego. Z tej okazji dla użytkowników Betclic przygotowano także specjalne promocje, konkursy oraz misję, dzięki którym mogli otrzymać darmowe zakłady do wykorzystania na platformie. Na kanałach Betclic można znaleźć także wpisy powiązane z walentynkami czy działania ambasadorów takie jak piosenka przygotowana przez Macieja „Footrolla” Krawczyka.

Udostępnij
Bartłomiej Najtkowski

Bartłomiej Najtkowski