19.11.2012 16:54

Sport nadal się nie nudzi

Wygląda na to, że mężczyźni zawsze emocjonować się będą sportem. Na liście najczęściej oglądanych programów telewizyjnych dominują audycje sportowe.

Sport nadal się nie nudzi


Niedawno przeprowadzono badanie, w którym przyjrzano się oglądalności poszczególnych programów telewizyjnych od 1 września do 15 listopada bieżącego roku. Co oczywiste wyniki różnią się w zależności od płci widzów. Da się jednak odszukać wspólne mianowniki.

Według najnowszych badań „piękniejsza” część widowni telewizyjnej najczęściej zasiada przed szklanym ekranem, by oglądać seriale, których w czołowej dziesiątce „damskiego zestawienia” znalazło się aż 4 (i to na czołowych miejscach). Co ciekawe na ósmym miejscu znalazła się transmisja meczu Polska – Anglia. Spotkanie transmitowane przez TVP1 oglądało 2,7 miliona kobiet powyżej czwartego roku życia (co dało nieco ponad 40% udziału w rynku).

Audycja ta była zaś najchętniej oglądanym przez mężczyzn programem w tym okresie czasu. 17 października przed telewizorami zasiadło 3,7 miliona męskich telewidzów (64% udziału w rynku). Drugą audycją pod względem popularności była transmisja spotkania Polska – Urugwaj (2,8 miliona widzów i 40,6% udziału w rynku). Na podium załapało się jeszcze „Studio Sport” z 16 października (2,7 miliona i 36% udziału w rynku).

W pierwszej dziesiątce znalazł się także mecz Ligi Mistrzów pomiędzy Borussią Dortmund i Realem Madryt (2,5 miliona widzów) oraz „Serwis Sport” emitowany 1 listopada na antenie TVP1 (2,5 miliona oglądających mężczyzn w wieku powyżej 4 lat).

Co ciekawe mężczyźni również nie stronią od seriali. W czołowej dziesiątce rankingu znalazł się odcinek „M jak miłość” (na 4. miejscu) oraz „Ojca Tadeusza” (na 9. lokacie).

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing