Piłka nożna promuje KFC
KFC poprzez reklamę związaną z piłką nożną promuje jeden ze swoich produktów. Jest śmiesznie i piłkarsko. Czy to zachęci do korzystania z popularnej restauracji?
Często firmy niezwiązane ze sportem decydują się na jego użycie w reklamach swoich produktów. Nie inaczej jest teraz w przypadku KFC, który promuje Mini Twistera w nowej, niższej cenie.
Nową ofertę wspiera kampania telewizyjna i radiowa w najpopularniejszych środkach przekazu, w tym 15-sekundowe spoty telewizyjne, które są emitowane na antenie ogólnopolskich stacji telewizyjnych oraz na kanałach tematycznych.

Redakcja Sport Marketing
Więcej Z kraju
Nitras: Dwa programy wsparcia sportu w woj. podkarpackim i lubelskim
Ministerstwo Sportu uruchomiło dwa programy wspierające rozwój sportu na Podkarpaciu i Lubelszczyźnie. Pierwszy, przeznaczony wyłącznie dla Podkarpacia, obejmuje 10,6 mln zł na budowę i modernizację infrastruktury sportowej, takiej jak boiska i sale gimnastyczne przy szkołach. Drugi, nazwany „rekompensacyjnym”, dotyczy także woj. lubelskiego i ma budżet 5 mln zł na organizację…



