20.09.2011 10:41

Las Vegas PED idzie za ciosem

Minęły dwa tygodnie od podpisania umowy pomiędzy Las Vegas PED i Tomaszem Adamkiem, a producent już widzi korzyści płynące ze współpracy.

\"\"
– Z informacji, które otrzymujemy od naszych handlowców, jest coraz większe zainteresowanie naszymi produktami. Podpisanie umowy z Tomaszem Adamkiem odbiło się wielkim echem. I jest to bardzo pozytywny oddźwięk. Coraz więcej sklepów pyta o możliwość sprzedaży naszych napojów, strona internetowa notuje coraz więcej odwiedzin, coraz więcej fanów jest na naszym profilu Facebook’a – mówi Jarosław Wójtowicz, dyrektor ds. handlowych w Las Vegas Power Energy Drink, produkującego napoje energetyczne.

Mówiąc żargonem bokserskim, teraz Las Vegas PED chce pójść za ciosem. – Szykujemy dla kibiców sportu w Polsce wiele niespodzianek. Na razie nie zdradzę szczegółów. O wszystkim będziemy informować na bieżąco. Trzeba śledzić nasz profil na Facebook’u i stronę internetową – dodaje Wójtowicz.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing