13.11.2012 10:54

Śląsk najbardziej medialny

Z wrześniowego raportu badającego publikacje medialne na temat piłki nożnej wynika, że Śląsk Wrocław nadal wzbudza największe zainteresowanie…

\"\"
…choć nie zawsze pisze się o tej drużynie w pozytywnym kontekście. We wrześniu klub z Wrocławia nadal utrzymał prowadzenie w medialnej klasyfikacji, choć jego przewaga znacznie zmalała.

Na temat Śląska Wrocław we wrześniu pojawiło się 2,4 tysiąca publikacji. Często były to teksty krytykujące formę piłkarzy lub komentujące zmianę trenera. Na drugim miejscu znalazła się Legia Warszawa (2,2 tysiąca publikacji), zaraz za nią Polonia Warszawa i Lech Poznań (także mniej więcej po 2,2 tysiąca publikacji).

Na pierwszych stronach gazet nadal króluje Śląsk Wrocław. 51 razy znalazł się na frontowej stronie. Drugi w tej klasyfikacji jest Górnik Zabrze – 37 razy. Najbardziej medialną postacią T-Mobile Ekstraklasy jest Danijel Ljuboja, a najpopularniejszym polskim bramkarzem Przemysław Tytoń.

Wśród klubów I ligi największe zainteresowanie budzi Cracovia Kraków. Za jej plecami czają się Warta Poznań i Arka Gdynia.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing