08.01.2025 14:24

Olimpijczyk w social mediach – szkolenie

Polski Komitet Olimpijski wraz Komisją Zawodniczą PKOl informują, że w dniach 28-30 stycznia 2025 roku przeprowadzą szkolenie dot. prowadzenia komunikacji w mediach społecznościowych, które będzie skierowane do olimpijczyków.

2024.07.18 Warszawa
Igrzyska Olimpijskie - Paryz 2024
Slubowanie Olimpijskiej Reprezentacji Polski
N/z Flaga PKOL
Foto Pawel Bejnarowicz / PressFocus

2024.07.18 Warsaw
Olympic Games - Paris 2024
Olympic Oath of the Polish National Team
Flaga PKOL
Credit: Pawel Bejnarowicz / PressFocus
Autor zdjęcia: PressFocus

Informacje na temat szkolenia:

  • Szkolenie podzielone będzie na 3 spotkania online, po 90 minut każde (początek o godz. 14:00 każdego dnia, od 28 do 30 stycznia);
  • Szkolenie będzie realizowane we współpracy z TikTok Poland, dzięki czemu uczestnicy mogą liczyć na wsparcie w założeniu i prowadzeniu konta na tej platformie także po zakończeniu szkolenia.

Tematy:

Promocja w social mediach: omówienie prowadzenia działań reklamowych: jak podejmować współprace influencerskie, czyli bycie twórcą social media jako dodatkowe źródło przychodu dla sportowca; prowadzenie działań typu konkursy, losowania; możliwości monetyzacji publikowanych treści w social mediach.

Podstawy social media: jakie mamy platformy social media, statystyki dot. Polski; jak tworzyć komunikację ze szczególnym uwzględnieniem specyfiki wyświetlania treści mobilnie; wyjaśnienie działania algorytmów w social mediach (czyli mechanizmów działania); budowanie strategii komunikacji i wskazówki, jak budować konto oraz pojedynczy post; wskazówki, jak tworzyć dobre zdjęcia i filmy; zestawienie narzędzi wspomagających tworzenie komunikacji w social mediach; wskazówki, jak osiągać lepsze wyniki; zestawienie aktualnych trendów;

TikTok jako punkt wyjścia do działań w social mediach: wstęp do platformy z wyjaśnieniem, jak działa algorytm, najlepsze praktyki i kreatywne wskazówki; wyjaśnienie działania w ramach TikTok Studio, strategia komunikacji i przyszłościowe formaty; monetyzacja; bezpieczeństwo.

Prowadzący:

Z ramienia PKOl: Aleksandra Witkowska (Digital Marketing Manager);

Z ramienia TikTok: Nadia Smolarek (jako przedstawicielka), Wojciech „Bloger” Przybylski (jako twórca).

W szkoleniu mogą wziąć udział olimpijczycy (czynni i byli sportowcy).

Udostępnij
Bartłomiej Najtkowski

Bartłomiej Najtkowski