Coca-Cola Arena coraz bliżej
Coca-Cola, która ma zostać sponsorem tytularnym Stadionu Miejskiego we Wrocławiu stawia warunki, związane z zachowaniem kibiców.
Negocjacje pomiędzy koncernem spożywczym, a spółką Wrocław 2012 trwają od dawna i są na końcowym etapie. Kilka tygodni temu mówiło się, że obie strony są dogadane, ale wówczas media obiegła informacja o nieodpowiednim zachowaniu kibiców.
Coca-Cola zaakceptowała warunki umowy, ale domaga się, aby przed jej podpisaniem wyciszyć sprawę i nie doprowadzić do kolejnej "afery stadionowej".
Problemem są także procesy sądowe, jakie mają być rozpoczęte, w związku z rozliczeniem koncertu Queen i turnieju Polish Masters, jakie odbyły się na tym obiekcie.
Coca-Cola ma zapłacić za prawa do nazwy stadionu 2,5 miliona złotych.
Wszystko wskazuje na to, że w ramach umowy Coca-Cola zapewni sobie także prawo wyłączności na sprzedawanie napojów podczas wielkich imprez organizowanych we Wrocławiu przez miasto.