31.10.2012 07:51

Coca-Cola Arena coraz bliżej

Coca-Cola, która ma zostać sponsorem tytularnym Stadionu Miejskiego we Wrocławiu stawia warunki, związane z zachowaniem kibiców.

\"\"Negocjacje pomiędzy koncernem spożywczym, a spółką Wrocław 2012 trwają od dawna i są na końcowym etapie. Kilka tygodni temu mówiło się, że obie strony są dogadane, ale wówczas media obiegła informacja o nieodpowiednim zachowaniu kibiców.

Coca-Cola zaakceptowała warunki umowy, ale domaga się, aby przed jej podpisaniem wyciszyć sprawę i nie doprowadzić do kolejnej "afery stadionowej".

Problemem są także procesy sądowe, jakie mają być rozpoczęte, w związku z rozliczeniem koncertu Queen i turnieju Polish Masters, jakie odbyły się na tym obiekcie.

Coca-Cola ma zapłacić za prawa do nazwy stadionu 2,5 miliona złotych.

Wszystko wskazuje na to, że w ramach umowy Coca-Cola zapewni sobie także prawo wyłączności na sprzedawanie napojów podczas wielkich imprez organizowanych we Wrocławiu przez miasto.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing