29.10.2012 20:29

Wybory niezbyt popularne

Choć wybory prezesa PZPN elektryzowały całe piłkarskie środowisko w naszym kraju to transmisja z tego wydarzenia nie cieszyła się dużym zainteresowaniem.

\"\"
Z badań wynika, że piątkowe obrady, na których decydowała się przyszłość polskiej piłki nożnej w najważniejszym momencie oglądało na kanale Orange Sport 80,17 tysiąca widzów. Wynik taki dał stacji udziały na poziomie niecałego 0,74%.

Nieco lepiej wyglądała statystyka przedstawiająca udział w grupie komercyjnej (16-49 lat) – 0,98%. W takiej kategorii wiekowej wybory śledziło 36,68 tysiąca widzów.

Trzeba jednak zaznaczyć, że i tak była to około trzy razy większa oglądalność niż przy okazji transmisji z meczów I Ligi, które przeprowadza ta stacja.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing