Kowalczyk czy Mercedes?
Właśnie startuje kampania promująca napęd 4MATIC marki Mercedes-Benz. Zaczyna się od konkursu, którego kluczowym elementem jest nietypowy pojedynek.
W wyścigu mierzy się Justyna Kowalczyk i poruszający się Mercedesem GLK ratownik GOPR.
Autorem koncepcji kreatywnej oraz strategii komunikacji kampanii jest Liquid – dział kreatywny MEC.
Za pośrednictwem dedykowanej stronie internetowej oraz profilu marki na Facebooku internauci mogą typować zwycięzcę, a także jego czas.
Etap drugi kampanii zaplanowany został na 7 listopada 2012. Poza odpowiedzią na pytanie konkursowe, Mercedes przygotował dla Internautów, dodatkowy kontent, w tym pełen materiał z wyścigu z rozwiązaniem zagadki konkursowej.
– Wyścig jest dla nas fantastyczną okazją do opowiedzenia w ciekawy sposób o zaangażowaniu marki Mercedes-Benz we współpracę z Justyną Kowalczyk i Górskim Ochotniczym Pogotowiem Ratunkowym. To także okazja do zaprezentowania pełnej oferty samochodów z napędem na 4 koła 4MATIC i przetestowania systemu 4MATIC w trudnym terenie – komentuje Urszula Reichman, marketing manager Mercedes-Benz Cars.