16.09.2011 19:15

PZPN promuje się w mediach

Od tego roku Polski Związek Piłki Nożnej częściej pojawiał się w sieci. Federacja piłkarska stara promować się poprzez media społecznościowe.

Badanie przeprowadzone przez firmę Megapanel PBI/Gemius wykazało, że strona internetowa PZPN znalazła się na dziesiątym miejscu wśród nieaudytowanych serwisów o tematyce sportowej pod względem dostępności i ilości unikalnych użytkowników odwiedzających portal (takich odsłon było 1,1. miliona, a całkowita odwiedzalność wyniosła prawie 7. milionów).

Od momentu uruchomienia oficjalnego profilu na Facebooku, pojawiające się wpisy polubiło prawie 3500. kibiców. Największe zainteresowanie przyciagają organizowane konkursy, które wciągają do zabawy nawet 45. tysięcy obywateli.

Podobne zainteresowanie wzbudza konto firmowe na YouTube. Od początku maja, filmy publikowane pod egidą PZPN obejrzało 124. tysiące osób.

– Wiele federacji europejskich wciąż podchodzi sceptycznie do wykorzystywania w komunikacji mediów społecznościowych. Nasza obecność w Internecie pokazuje, że wzorem najlepszych, chcemy być otwarci na dialog z otoczeniem – mówi rzecznik prasowy PZPN, Agnieszka Olejkowska. Jej blog na Twitterze również przyciąga przed ekrany komputerów rzesze fanów piłki nożnej.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing