08.10.2012 17:50

Inteligentny styl Radwańskiej

We wrześniu informowaliśmy o nawiązaniu współpracy między firmą Amica i domem mediowym Equinox. Efektem jest kampania z wykorzystaniem tenisistki.

Inteligentny styl Radwańskiej

\"\"
Agnieszka Radwańska została twarzą producenta sprzętu AGD. Kampania realizowana jest pod hasłem „Inteligentny styl”, co ma nawiązywać do stylu gry tenisistki, a zarazem komunikować cechy promowanego produktu – piekarnika linii Integra Smart.

Działania promocyjne prowadzone są w telewizji, prasie, internecie, a także za pomocą BTL. Za strategię i kreację odpowiada agencja Change Integrated.

Dla Radwańskiej to kolejna kampania. Użyczyła już swojego wizerunku na potrzeby Ariela, wystąpiła także w kampanii „Pij mleko, będziesz wielki”.

Zajmuje także pierwsze miejsce w tegorocznym rankingu stu najcenniejszych gwiazd polskiego show-biznesu miesięcznika „Forbes”.

Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński