Ponad milion widzów Adamka
Ponad milion kibiców obejrzało za pośrednictwem stacji RTL walkę Tomasza Adamka z Witalijem Kliczko. Badanie przeprowadził TNS OBOP.
Średnia oglądalność pojedynku na antenie RTL wyniosła 1,150 miliona widzów. Co najmniej jedną minutę w trakcie całej walki obejrzało prawie półtora miliona abonentów.
Główną widownię programu stanowili mężczyźni. Niespełna połowa widowni pochodziła z miast o ludności większej niż 100. tysięcy mieszkańców.
W dniu gali RTL uzyskał największy w historii udział w polskim rynku telewizyjnym w czasach pomiaru telemetrycznego. Codzienny udział stacji waha się w granicach 0,05%.

Redakcja Sport Marketing
Więcej Z kraju
Babiarz wypowiedział się na temat IO. „Treść Imagine przedstawia wizję świata wprost wziętą z ideologii komunistycznej”
Przemysław Babiarz jest sceptycznie nastawiony do tego, w jakim kierunku zmierza światowy sport i idea olimpijska. W wywiadzie, którego udzielił "Przeglądowi Sportowemu", w gorzkich słowach podsumował rządy Thomasa Bacha w MKOI. Odniósł się także do sytuacji z ostatnich igrzysk w Paryżu, która wzbudziła kontrowersje.


![„Górnik Łęczna to spółka akcyjna, stowarzyszenie i fundacja. Chcemy połączyć te podmioty” [WYWIAD]](https://www.sportmarketing.pl/content/uploads/2025/04/lop-768x511.jpeg)
