26.09.2012 17:50

PLK wybiera Tauron

Prezes PLK - Jacek Jakubowski - podpisał nową umowę z firmą Tauron, w sprawie sponsoringu tytularnego koszykarskiej ekstraklasy w Polsce.

PLK wybiera Tauron

\"\"
– W poprzednim sezonie frekwencja w halach wzrosła o 50 procent, a oglądalność transmisji telewizyjnych o 36. Jako sponsor tytularny ligi uznaliśmy, że to dla nas bardzo dobry wynik i dlatego zdecydowaliśmy się nadal promować swoją markę w ten właśnie sposób. – stwierdził Paweł Gniadek, odpowiedzialny za PR w spółce Tauron.

 
Jednocześnie potwierdzono zawarcie kontraktu z Telewizją Polską, która pokazywać będzie mecze tych rozgrywek przez kolejne trzy lata.
 
Umowa przewiduje, że w tym sezonie przeprowadzonych zostanie co najmniej 50 relacji nie tylko z meczów TBL, ale również z Meczu Gwiazd i finałowego turnieju Intermarche Basket Cup Pucharu Polski.
 
– Jesteśmy bardzo zadowoleni z możliwości kontynuowania współpracy z naszymi sprawdzonymi partnerami. Mamy nadzieję, że najbliższy sezon będzie lepszy od poprzedniego, z którego i tak jesteśmy usatysfakcjonowani. Na uwagę zasługuje bowiem wyższy poziom oglądalności, lepsza frekwencja w halach oraz sportowy progres. Cieszy nas też, że pojawiło się sporo młodych i zdolnych rodzimych koszykarzy, którzy odgrywają w TBL coraz ważniejszą rolę. Znalazło to też przełożenie na reprezentację Polski. – dodał Jakubowski.
Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing