12.09.2011 10:18

Kolejne walki będą płatne?

Na porażce Tomasza Adamka wygrali operatorzy telewizyjni. Wprowadzenie systemu PPV wbrew wcześniejszym zapowiedziom, okazało się trafne.

\"\"
Do piątkowego wieczoru poprzedzającego walkę, dostęp do pojedynku wykupiło ponad 100. tysięcy kibiców. Według szacunkowych danych w momencie jej rozpoczęcia liczba ta mogła być dwukrotnie wyższa. Choć operatorzy telewizyjni nie opublikowali jeszcze szczegółowych danych na ten temat, pewne jest jedno – system pay-per-view ma szansę powodzenia w Polsce.

– Nadawcy należą do grona wygranych, bo debiut systemu pay-per-view w Polsce to zdecydowany sukces. Liczba subskrybentów zamawiających walkę w cyfrowych platformach i kablówkach przerosła najbardziej optymistyczne wcześniejsze szacunki i otwiera drogą do, zupełnie innego niż do tej pory, finansowania sportów walki w Polsce – mówi w wywiadze szef sportu Grupy Polsat, Marian Kmita.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing