26.09.2012 07:08

Olimpijka twarzą sieci Sferis

Sylwia Bogacka dała Polsce srebro w strzelectwie z karabinku pneumatycznego na Igrzyskach Olimpijskich w Londynie. Teraz ustrzelił ją Sferis.

Olimpijka twarzą sieci Sferis

\"\"
Hasło kampanii brzmi „Zakupy w Sferis – Mój strzał w 10tkę!” i sygnowane jest podpisem sportsmenki.

Działania wizerunkowe obejmą sklep internetowy, prasę, kampanie online, portale społecznościowe i salony naziemne.

– Jesteśmy zaszczyceni tym, że pani Sylwia Bogacka będzie twarzą kampanii wizerunkowej Sferis. Dynamiczny rozwój sieci salonów, i sklepu internetowego sferis.pl, współpraca z największymi producentami elektroniki użytkowej na świecie a przez to oferowanie najnowszych i najbardziej zaawansowanych technologicznie produktów, tożsame jest z sylwetką Pani Sylwii Bogackiej, wybitnego sportowca. Stąd też hasło przewodnie kampanii, które brzmi \’\’Zakupy w SFERIS – Mój strzał w 10tkę – przyznaje Edyta Wrzosowska, dyrektor marketingu w Sferis.

Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński