Eurosport mobilnym liderem
Z raportu EMS wynika, że Eurosport wciąż jest najpopularniejszą platformą medialną w Europie, a to wszystko dzięki użytkownikom mobilnym!
Badanie EMS sprawdza jaki procent z najlepiej sytuowanych Europejczyków korzystało z produktów konkretnej firmy medialnej. Badania za obecny rok wskazują lidera w postaci produktów marki Eurosport.
Aż 54% z 20% najlepiej sytuowanych Europejczyków korzystało co miesiąc z produktów platformy Eurosportu składającej się z kanałów telewizyjnych, treści internetowych i mobilnych. To o 17% więcej od drugiego w tym rankingu CNN!
Popularność platformy internetowej Eurosportu to już 4 miliony użytkowników w miesiącu, co oznacza wzrost względem ubiegłego roku o 78%! Nie ma się co dziwić wzrostowi popularności strony internetowej Eurosportu i aplikacji mobilnych tej marki. Nawet najpopularniejszy polski portal internetowy, Onet.pl, nawiązał ostatnio bliską współpracę z Eurosportem w temacie dostarczania treści o tematyce sportowej.