20.09.2012 12:10

Sony partnerem TVP

Firma Sony została strategicznym partnerem Telewizji Polskiej, w projekcie wprowadzania i rozszerzania oferty telewizji hybrydowej (HbbTV).

\"\"Telewizja hybrydowa (HbbTV) to połączenie cyfrowej telewizji linearnej z Internetem. Rozszerza możliwości dotychczasowej telewizji o dodatkowe treści sieciowe. Umożliwia, w trakcie oglądania programu, równoczesne korzystanie z treści internetowych związanych z programem i to bez przerywania oglądanej audycji. Jest to ważny krok w kierunku telewizji interaktywnej, zapewniającej w przyszłości wręcz ingerencję widza w to, co się dzieje na ekranie.

 
Ten rodzaj odbioru wprowadzany jest powoli w ofertach sportowych, gdzie na bieżąco śledzić można statystyki zawodników, bez oczekiwania na pokazanie ich przez realizatora.
 
Telewizja Polska uruchomiła taką możliwość w okresie Euro 2012. Widz, który posiadał odpowiedni odbiornik telewizjny, mógł wybrać, jakie tabele wyświetlać będą się na jego ekranie. Podobnie było podczas Igrzysk Olimpijskich.
 
Firmy będą wspólnie rozwijać treści i serwisy telewizji hybrydowej oraz prowadzić działania edukacyjne wśród widzów i konsumentów.
Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing