19.09.2012 12:01

Podbeskidzie zmienia wygląd

Kopciuszek T-Mobile Ekstraklasy wreszcie doczekał się zmiany swojej internetowej wizytówki. Efekt? Ocenił go nasz ekspert - Przemysław Śmit.

Podbeskidzie zmienia wygląd

\"\"
– Pod względem wizualnym nowy serwis nie wygląda tak, jakby był kształtowany przez obecne trendy, ale mimo wszystko jest dużo czytelniejszy niż poprzednia wersja strony. Lepsza nawigacja, prezentacja treści, mocniejsze uwypuklenie logo sponsorów i nacisk na media społecznościowe (Facebook). Te elementy da się zauważyć od razu po wejściu na stronę – przyznaje Przemysław Śmit, konsultant ds. marketingu i e-biznesu i, a może przede wszystkim, pasjonat futbolu.

– Czy coś poza tym jest warte uwagi? Raczej nie. System sprzedaży biletów i karnetów prowadzony jest przez FunPay, a sklep również nie wygląda na taki z najwyższej półki. Owszem, jego asortyment na pewno nie jest najuboższy, w tej kategorii zdecydowanie wygrywa Widzew Łódź, ale nawigacja i ilość opcji samego sklepu wołają o pomstę do nieba. Oprócz tego szkoda niewykorzystanego potencjału jaki daje program partnerski. Przy niewielkich kosztach można byłoby stworzyć ciekawą platformę do jego obsługi, a tutaj niestety, mamy do czynienia tylko z prosta listą partnerów i rabatów – dodaje Śmit.

Jak zatem twierdzi nasz ekspert, mogło być znacznie lepiej, ale i tak zmiana wykonana przez klub poszła w zdecydowanie dobrym kierunku. Warto dodać także, iż nowa strona dostępna jest pod adresem: www.tspodbeskidzie.pl.

Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński