16.09.2012 16:31

Nike CTR360 w reklamie

Agencja John Pitcher zajęła się rich mediową kampanią promocyjną firmy Nike. Przedmiotem reklamy jest nowy model buta, oznaczony symbolem CTR360.

Nike CTR360 w reklamie

Pracownicy agencji stworzyli dynamicznie zrealizowaną opowieść o "podrasowanych" umiejętnościach zawodników, wyposażonych w nowy model obuwia firmy. Kampania reklamowa zrealizowana jest w taki sposób, aby zaangażować w nią potencjalnych klientów.
 
John Pitcher doskonale wie, co robi. Wyniki różnych badań potwierdzają, że formaty Rich Media w porównaniu z formatami standardowymi (standard double billboard) mogą mieć większy potencjał oddziaływania na odbiorcę. W przypadku niektórych analizowanych wskaźników podjęcie przez konsumentów jakiejkolwiek interakcji z kreacją – w szczególności działania, do którego zachęcała reklama – dodatkowo koreluje z lepszymi wynikami kampanii. Potencjał ten jest zauważalny zarówno w rezultatach dotyczących oddziaływania kampanii na poziom świadomości marki, jak i przekazywania informacji związanych z marką i/lub produktem – dotyczy więc kluczowych kwestii wizerunkowych.
 
– Zależało nam na takiej współpracy z Klientem, aby wizja i koncepcja kreatywna kampanii rich mediowej, której realizację otrzymaliśmy, została stworzona w oparciu o intrygujący dla odbiorców pomysł. Nike chciało zwrócić uwagę na nowy model buta piłkarskiego CTR360 przez połączenie zalet produktu z umiejętnościami konkretnych zawodników. – mówi Marek Łapczyński, pracownik agencji.
Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing