Gazeta Wyborcza partnerem Euro 2012
Trójmiejska „Gazeta Wyborcza” została oficjalnym partnerem medialny Euro 2012 w Gdańsku. Taką decyzję podjęły po konkursie władze miasta.
Główny cel współpracy to popularyzowanie wydarzeń sportowych, kulturalnych oraz społecznych w ramach organizacji i przygotowań do Euro 2012.
„Gazeta Wyborcza Trójmiasto” może teraz liczyć na informacje z pierwszej ręki. Redaktorzy gazety nie tylko będą informować o przygotowaniach do imprezy, idei wolontariatu oraz fair play, ale także, w trakcie turnieju, będą towarzyszyć kibicom od stadionu aż po plaże.
„GW” może także liczyć, jako jedyny tytuł prasowy, na swoją obecność w Oficjalnej Strefie Kibica.
– Wspieranie miasta gospodarza Euro 2012 to dla nas wyzwanie. Bardzo się cieszymy, że będziemy mogli pomagać Gdańskowi w organizacji tej najważniejszej w tym stuleciu imprezy – komentował podpisanie umowy Jan Grzechowiak, redaktor naczelny „Gazety Wyborczej Trójmiasto”.