10.09.2011 07:10

Bilety na Euro dla sprzedawców

Carlsberg rozpoczyna nietypową akcję promocyjną. Każdy właściciel lokalu usługowego, który posiada w nim lodówkę tej firmy, może wygrać bilety na Euro 2012.

– Owocna współpraca z partnerami handlowymi pozwala na umacnianie pozycji marki na rynku. Dzięki ich działaniom Carlsberg zyskuje również jako oficjalny sponsor UEFA Euro 2012. Wejściówki na Mistrzostwa są formą podziękowania za wspólną pracę – mówi dyrektor ds. Euro 2012 Carlsberg Polska, Wojciech Żabiński.

Każdy miesiąc wyłoni 15. szczęśliwców, którzy otrzymają bilety na spotkania Mistrzostw Europy w Polsce i na Ukrainie. Warunkiem udziału w losowaniu jest wstawienie nowej lodówki w lokalu lub wymiana już dzierżawionej na większą.

Jak widać sponsorzy nie dbają wyłącznie o konsumentów, ale także o osoby z którymi współpracują najbliżej.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing