Mołdawia nie przyciągnęła…
Sportfive musi przełknąć kolejną klęskę. Spotkanie Polska - Mołdawia wykupiło według wstępnych szacunków zaledwie około 110 tysięcy abonentów...
Według prasowych informacji 50 tysięcy abonentów pochodzi z Cyfrowego Polsatu, drugie tyle z telewizji kablowych, a kolejne 10 tysięcy z Internetu. To oznacza, że połowę z 2,2 miliona złotych zysku zgarnie Polsat, który był jedynym nadawcą realizującym przekaz telewizyjny meczu i partnerem sieci kablowych.
Sportfive liczyło na osiągnięcie średniej sprzedaży w ramach PPV na poziomie 300 tysięcy abonentów na mecz. Teraz wszystko wskazuje na to, że musi się liczyć ze zmianą podejścia. Już wiadomo, że kolejne spotkanie eliminacyjne Polaków z Anglikami może zelektryzować nadawców.
Ponoć walkę o licencję ma stoczyć Polsat i TVP. Ci drudzy zapowiedzieli już, że spotkanie Polska – Anglia nie jest warte więcej niż 300 tysięcy euro. Innego zdania jest ojciec Rydzyk, które z kasy swojego TV Trwam ma zamiar wydać milion euro na to jedno spotkanie.
Kuriozum?