14.09.2012 11:31

Mołdawia nie przyciągnęła…

Sportfive musi przełknąć kolejną klęskę. Spotkanie Polska - Mołdawia wykupiło według wstępnych szacunków zaledwie około 110 tysięcy abonentów...

Mołdawia nie przyciągnęła…

\"\"
Według prasowych informacji 50 tysięcy abonentów pochodzi z Cyfrowego Polsatu, drugie tyle z telewizji kablowych, a kolejne 10 tysięcy z Internetu. To oznacza, że połowę z 2,2 miliona złotych zysku zgarnie Polsat, który był jedynym nadawcą realizującym przekaz telewizyjny meczu i partnerem sieci kablowych.

Sportfive liczyło na osiągnięcie średniej sprzedaży w ramach PPV na poziomie 300 tysięcy abonentów na mecz. Teraz wszystko wskazuje na to, że musi się liczyć ze zmianą podejścia. Już wiadomo, że kolejne spotkanie eliminacyjne Polaków z Anglikami może zelektryzować nadawców.

Ponoć walkę o licencję ma stoczyć Polsat i TVP. Ci drudzy zapowiedzieli już, że spotkanie Polska – Anglia nie jest warte więcej niż 300 tysięcy euro. Innego zdania jest ojciec Rydzyk, które z kasy swojego TV Trwam ma zamiar wydać milion euro na to jedno spotkanie.

Kuriozum?

 

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing