11.09.2012 11:33

Sportfive musi spuścić z ceny…

...bo jeśli tego nie zrobi, to szybko może wejść w niewyobrażalny minus. Po pierwszym meczu firma dołożyła do interesu - podobnie może być dzisiaj.

Sportfive musi spuścić z ceny…


Pierwsze spotkanie reprezentacji Polski w PPV cieszyło się sprzedażą na poziomie 100 tysięcy sprzedanych transmisji. To dwa razy za mało, aby tylko zbilansować wszystkie koszty.

Sportfive musiał się połową zarobionych pieniędzy podzielić z Polsatem, a obie strony oczekiwały przynajmniej pięć razy wyższej stopy zwrotu.

Być może Sportfive musi przeczekać i w oczekiwaniu na lepszą grę reprezentacji zaciskać zęby, ale jeśli wszystko dobrze pójdzie (dla kibiców) to już niedługo Telewizja Polska wróci do łask… Wtedy to TVP może dyktować warunki, a nie właściciel praw do transmisji. 

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing