Sportfive musi spuścić z ceny…
...bo jeśli tego nie zrobi, to szybko może wejść w niewyobrażalny minus. Po pierwszym meczu firma dołożyła do interesu - podobnie może być dzisiaj.

Pierwsze spotkanie reprezentacji Polski w PPV cieszyło się sprzedażą na poziomie 100 tysięcy sprzedanych transmisji. To dwa razy za mało, aby tylko zbilansować wszystkie koszty.
Sportfive musiał się połową zarobionych pieniędzy podzielić z Polsatem, a obie strony oczekiwały przynajmniej pięć razy wyższej stopy zwrotu.
Być może Sportfive musi przeczekać i w oczekiwaniu na lepszą grę reprezentacji zaciskać zęby, ale jeśli wszystko dobrze pójdzie (dla kibiców) to już niedługo Telewizja Polska wróci do łask… Wtedy to TVP może dyktować warunki, a nie właściciel praw do transmisji.
Redakcja Sport Marketing
Więcej Z kraju
Nowa komisja mediów PZPN. Znane nazwiska w składzie!
Zarząd Polskiego Związku Piłki Nożnej podjął decyzję o powołaniu nowej komisji ds. mediów i komunikacji, w której znaleźli się m.in. szefowie największych redakcji sportowych w Polsce.