Niemcy przyciągają
Niespełna 6 milionów polskich obywateli oglądało wczorajszy mecz reprezentacji Polski z Niemcami. To prawie połowa więcej niż spotkanie z Meksykiem.
Wtorkowy mecz (6 września) transmitowany był na antenach TVP1 i TVP Sport. Jak informuje Nielsen Audience Measurement, telewizja publiczna przyciągnęła przed telewizory 5,694 miliona widzów. W płatnym kanale TVP Sport mecz śledziło 234,1 tysiąca kibiców.
Rozegrane kilka dni wcześniej spotkanie (piątek, 2 września) z Meksykiem nie budziło aż takiego zainteresowania. Poczynania na Pepsi Arenie obejrzało 3,073 miliona widzów.
Oba spotkania zakończyły się remisami (z Meksykiem 1:1, a Niemcami 2:2).

Redakcja Sport Marketing
Więcej Z kraju
Rząd wprowadza radykalne zmiany w sponsoringu z udziałem spółek Skarbu Państwa
Donald Tusk zapewnił, że rząd fundamentalnie zmieni politykę dotyczącą sponsoringu w sporcie z udziałem spółek Skarbu Państwa. Premier uważa, że jeśli te przełomowe rozwiązania wejdą w życie, to zasadniczo poprawi się transparentność finansowania - zagwarantowana będzie jawność umów. Upolitycznienie sportu ma zostać całkowicie wyeliminowane.



