21.08.2012 12:55

Będzie hit czy kit?

Eurosport i Grupa Onet łączą siły w internecie. Powstaje nowy serwis. I tu należy się zastanowić czy będzie to dobry ruch, czy też należy spodziewać się niepowodzenia?


Grupa Onet oraz Grupa Eurosport podpisały umowę w sprawie współpracy redakcyjnej oraz reklamowej, tworząc tym samym nowy serwis internetowy – Eurosport.onet.pl.

Nowy serwis internetowy zostanie umieszczony w domenie Onet.pl. 27 sierpnia strona www.sport.onet.pl otrzyma nową identyfikację wizualną. Zmieni się także logotyp wspólnego serwisu, a dotychczasowi użytkownicy sportowych stron Onetu oraz portalu www.eurosport.pl zostaną przekierowani na nowy adres www.eurosport.onet.pl.

– Onet w swojej działalności prowadzi politykę partnerstwa oraz współpracy z silnymi partnerami i stara się ich pozyskiwać w różnych obszarach. Naszą ambicją jest wyznaczanie standardów, wiec szukamy uznanych na rynku marek, dzięki współpracy z którymi użytkownicy Onetu otrzymają najatrakcyjniejszą i podaną w najnowocześniejszej formie ofertę. Współpraca Onetu z Eurosportem wpłynie pozytywnie na rangę nowego serwisu, jego atrakcyjność merytoryczną i wizerunkową, a tym samym zwiększy zdecydowanie jego zasięg – komentuje przyczyny zawarcia wspólnego partnerstwa Robert Bednarski, prezes zarządu Grupy Onet.

– Skojarzenie najsilniejszej sportowej marki telewizyjnej w Polsce, jaką jest Eurosport, oraz czołowej krajowej marki internetowej – Onetu, ma na celu stworzenie największego serwisu o tematyce sportowej w Polsce, niekwestionowanego lidera w tej dziedzinie. Współpraca ta ma stworzyć zarówno silny produkt jak i zapewnić podstawy do jego dynamicznego i długofalowego rozwoju – podkreśla znaczenie wspólnego projektu Krzysztof Świergiel, dyrektor zarządzający Eurosport Polska.

Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński