13.08.2012 18:16

Chleba i Igrzysk

Igrzyska Olimpijskie w Londynie zamknięto w dniu wczorajszym (12 sierpnia), czas więc podsumować te zawody na antenach publicznego nadawcy.

Chleba i Igrzysk

 \"\"

Średnia oglądalność rozgrywek zatrzymała się na 1,8 milionach widzów. Wpływy z reklam, jakie zanotowała Telewizja Polska to 38,6 miliona złotych.

Podczas trwania całych Igrzysk Olimpijskich, TVP notowała największe średnie udziały w rynku telewizyjnym, wyprzedzając codziennie o kilka procent największe stacje komercyjne – TVN i Polsat.

Sporą oglądalność w trakcie londyńskich zawodów notowały również kanały tematyczne związane ze sportem – TVP Sport (średnio 105,6 tys. widzów) i Eurosport (średnio 137,5 tys. widzów).

Ceremonię otwarcia obejrzało na czterech stacjach łącznie 4,4 miliona widzów. Zamknięcie było już mniej interesujące, bowiem przed odbiorniki telewizyjne przyciągnęło zaledwie 2,5 mln fanów sportu.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing