02.08.2012 04:35

Sportowa telewizja traci i zyskuje

Igrzyska Olimpijskie i finał Euro 2012 dał Telewizji Polskiej spory wzrost oglądalności w lipcu. Mimo wszystko, liderem wciąż pozostaje Polsat.

Sportowa telewizja traci i zyskuje

\"\"W minionym miesiącu, najpopularniejszym kanałem o tematyce sportowej wciąż pozostał Polsat Sport. Średnia widownia tej stacji zatrzymała się na poziomie 52,4 tysiąca widzów.

Drugie miejsce na podium zanotował Eurosport (45,8 tys.), a trzecia lokata zarezerwowana jest dla TVP Sport (21,2 tys.).

Wakacyjne miesiące to spore straty dla frekwencji przed telewizorami w ujęciu rocznym. Zyskały kanały, które transmitują bierzące wydarzenia, ale sporo tracą kanały tematyczne, jak Canal+ Gol i ESPN Classic.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing