Adidas liderem na polskim rynku?
Poprzez Euro 2012 Adidas zamierza zostać liderem w kategorii „piłka nożna” w Polsce już w przyszłym roku. Na Ukrainie, Adidas ma ugruntowaną pierwszą pozycję na rynku.
– Jako oficjalny partner UEFA Euro 2012™ wykorzystamy to wydarzenie do osiągnięcia pozycji lidera na polskim rynku do 2015 roku i dominacji w kategorii futbol już w 2012 -mówi Herbert Hainer, CEO Adidas Group.
– Polska i Ukraina po raz pierwszy w historii zostaną gospodarzami tak ważnego turnieju jak UEFA Euro™. Wszyscy jesteśmy podekscytowani tym wydarzeniem i zamierzamy wykorzystać UEFA Euro 2012™ w naszych globalnych działaniach, jako platformę do prezentacji marki i nowych innowacyjnych produktów – dodał Hainer.
Adidas, który jest oficjalnym sponsorem, dostawcą sprzętu i licencjobiorcą UEFA Euro 2012 zaprojektował i w przyszłości dostarczy oficjalną piłkę meczową turnieju, której premiera ma mieć miejsce na początku grudnia 2011 roku. Oprócz tego niemiecka firma wyposaży w odpowiednie stroje i sprzęt oficjeli, sędziów, a także wolontariuszy.
Najistotniejszym elementem by odnieść sukces na polskim rynku będzie wykorzystanie siły oraz potencjału, drzemiącego w turnieju Euro 2012, a także kooperacja z największymi gwiazdami i piłkarskimi federacjami w Polsce i na świecie.
Kolejnym elementem będzie rozwój sieci sprzedaży. Oprócz tego Adidas będzie realizował w najbliższych miesiącach szereg kampanii reklamowych. Niebawem na rynek mają trafić nowe, przełomowe produkty pod względem technologicznym np. wspomniana już, oficjalna piłka meczowa Euro 2012.