Zostań Zimochem
Tyskie przygotowało nową kampanię, w której zachęca kibiców do czynnego komentowania sportowych wydarzeń dzięki aplikacji „Poleć Zimochem”.
Akcję przygotowały i przeprowadzają takie firmy jak: DDB Warszawa, Papaya Films, Tequila, Starcom, Mango Design i Raczkiewicz Chenczke Consultants.
Jej głównym elementem jest udostępniona na Facebooku aplikacja „Poleć Zimochem”. Każdy internauta może stworzyć własny komentarz wzorowany na słynnych wypowiedziach sprawozdawcy Polskiego Radia.
Każdego dnia 10 najlepszych propozycji zostanie nagrodzonych 6-pakami piwa Tyskie. Akcja nagłaśniana będzie w internecie, na stronie 5stadion.pl i między innymi na fanpage’u Tyskiego na Facebooku.

Redakcja Sport Marketing
Więcej Z kraju
Juvenia pozostaje na stadionie Zwierzynieckiego KS
Do końca obecnego sezonu ekstraligi rugby Juvenia Kraków nadal będzie rozgrywać swoje mecze domowe na stadionie Zwierzynieckiego KS. Powodem jest opóźniająca się modernizacja trybun na obiekcie "Smoków" oraz dwóch budynków klubowych.



