Biedronka wygrała na Euro!
Już wiadomo, że największy zysk poczas Euro 2012 osiągnęła Biedronka - zysk oczywiście marketingowy. Zyskały też Hyundai, Kia, Sharp i McDonald\'s.
Wymienione wyżej firmy to najwięksi reklamowi zwycięzcy Euro 2012, których marka jest bardzo kojarzona z Euro 2012. Jednak nie wszystkie marki jednakowo skorzystały z szansy, jaką stwarzały piłkarskie mistrzostwa Europy.
Interaktywny Instytut Badań Rynkowych podzielił firmy na cztery grupy – od tych, które nie potrafiły wykorzystać Euro 2012, po tych, którzy zrobili to w sposób wręcz perfekcyjny.
Najciekawszy jest brak jakiegokolwiek wzrostu popularności marki Coca-Cola, która pojawiała się w przerwach między meczami Euro 2012 równie często, co czołówka rankingu – najwidoczniej Coca-Cola osiągnęła już zenit swojej popularności.

Redakcja Sport Marketing
Więcej Z kraju
Justyna Gdowska o rankingu TOP50 Najbardziej Wpływowych Kobiet w Polskim Biznesie Sportowym: to impuls do dalszych działań
Justyna Gdowska zajęła 26. miejsce w rankingu TOP50 Najbardziej Wpływowych Kobiet w Polskim Biznesie Sportowym organizowanym przez portal "SportMarketing.pl". – Sądzę, że dla całego środowiska sportowego to ważne zestawienie, motywujące do jeszcze ciekawszych pomysłów, projektów, realizacji. Wyróżnienie w rankingu to zawsze miłe zaskoczenie i docenienie dotychczasowej pracy, a także impuls…



