30.07.2012 07:44

Biedronka wygrała na Euro!

Już wiadomo, że największy zysk poczas Euro 2012 osiągnęła Biedronka - zysk oczywiście marketingowy. Zyskały też Hyundai, Kia, Sharp i McDonald\'s.

\"\"
Wymienione wyżej firmy to najwięksi reklamowi zwycięzcy Euro 2012, których marka jest bardzo kojarzona z Euro 2012. Jednak nie wszystkie marki jednakowo skorzystały z szansy, jaką stwarzały piłkarskie mistrzostwa Europy.

Interaktywny Instytut Badań Rynkowych podzielił firmy na cztery grupy – od tych, które nie potrafiły wykorzystać Euro 2012, po tych, którzy zrobili to w sposób wręcz perfekcyjny.

Najciekawszy jest brak jakiegokolwiek wzrostu popularności marki Coca-Cola, która pojawiała się w przerwach między meczami Euro 2012 równie często, co czołówka rankingu – najwidoczniej Coca-Cola osiągnęła już zenit swojej popularności.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing